Shop Mobile More Submit  Join Login
Happy (early) Valentine's Day +Speedpaint by Sharkkisser09 Happy (early) Valentine's Day +Speedpaint by Sharkkisser09

Speedpaint: www.youtube.com/watch?v=M9UaYy…

Back at it again with the horrible references to old memes. And new videos. That too.

Anyway, I wanted to make some Mystreet Valentine’s Day cards, but I wanted to give everyone a chance to use them...if that makes sense? Like, if you wanna give these to your friends for Valentine’s Day, I wanted to give you enough time to print them out/ choose which one you wanna send to your friend, etc. etc.

Soooo I decided to post it a Saturday before Valentine’s to give everyone enough time!!


Happy (early) Valentine’s Day!


(If you don’t have a Valentine’s don’t worry, neither do I,,,lmao)

Character are from Mystreet and belong to Aphmau!

Add a Comment:
 
:iconsnowflakecat113:
snowflakecat113 Featured By Owner Jun 12, 2017
i like zanes and arrons
Reply
:iconnomichu251958:
Nomichu251958 Featured By Owner Feb 13, 2017  Hobbyist Artist
The Zane one is cute 👌
Reply
:iconwolftheartsy:
WolftheArtsy Featured By Owner Feb 13, 2017  Hobbyist Digital Artist
thx so much for these i printed them and gave katelyn to my crush in hope he likes it o///o
Reply
:iconsharkkisser09:
Sharkkisser09 Featured By Owner Feb 13, 2017  Hobbyist General Artist
Goodluck!! C:
Reply
:iconphoenixsapphire18:
PhoenixSapphire18 Featured By Owner Feb 12, 2017  Hobbyist General Artist
I'm giving Zane's to my crush. WISH ME LUCK, AND MAY THE POWER OF SHIPPING BE WITH YOU!
Reply
:iconphoenixsapphire18:
PhoenixSapphire18 Featured By Owner Feb 12, 2017  Hobbyist General Artist
scratch that, I'm giving Zane's to my best friend and Laurance's to my crush...
Reply
:iconsharkkisser09:
Sharkkisser09 Featured By Owner Feb 13, 2017  Hobbyist General Artist
Either way, goodluck!!! I hope they like 'em!!
Reply
:iconjssong2880:
JSSong2880 Featured By Owner Feb 11, 2017  Student General Artist
Can I give Aaron to all the guys who say they like me I think it will be funny
Reply
:iconghost-presence:
ghost-presence Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Bless that looks adorable!! <3
Reply
:iconstarpuns:
starpuns Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
i cant get aarons card oMG
Reply
:icontikitorch100:
tikitorch100 Featured By Owner Feb 11, 2017  Student General Artist
aaaaaawwwwwwwwwwwwww it's so cute!
i like Zane and Travis's they made me laugh. :3
Reply
:iconbelladanerd:
BellaDaNerd Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Awww!! That's so cute!!!
Reply
:iconicedbear:
icedbear Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
I don't have a valentine but this literally just made my day soooo much better ;0; they're so cute!!!!! 
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
February 11
Image Size
1.4 MB
Resolution
2645×1992
Link
Thumb

Stats

Views
1,343
Favourites
96 (who?)
Comments
13
Downloads
23
×